CIDER INN - Andrzej Antoniuk Designer
15795
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15795,bridge-core-3.0.1,vcwb,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.5.2,qode-page-transition-enabled,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-theme-ver-28.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-16490

CIDER INN

O projekcie

 

Projekt logo, identyfikacji wizualnej i linii opakowań cydru Cider Inn

 

Założenia projektowe:

Stworzenie wizerunku produktu który jest w 100% naturalny, bardzo wysokiej jakości i produkowanego wg tradycyjnych metod. Produkt ma wzbudzać zaufanie i nawiązywać charakterem do najlepszych światowych produktów w tej kategorii.

 

Grafika ma bardzo klasyczny, symetryczny układ, kojarzący się ze stabilnością i spokojem. Najważniejszym elementem brandu jest obrazek jabłoni nasuwający skojarzenia z rzetelnie i dokładnie wykonanymi starymi rycinami. Detale z błyszczącego złota mają na celu ożywienie całej grafiki. Poszczególne warianty smakowe rozróżnione są jedynie kolorystyką pasków i tła etykiety.

 

Oprócz licznych nagród za jakość i smak, Cider Inn zielony i Cider Inn Perry, zostały nagrodzone brązowymi medalami na odbywającym się w Wielkiej Brytanii prestiżowym konkursie International Cider Challenge 2014 w kategorii Design & Packaging.

Data
Kategoria
identyfikacja wizualna, opakowania
Tagi
butelka, cydr, etykieta, identyfikacja, logo