FASHION HOUSE - Andrzej Antoniuk Designer
16090
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16090,bridge-core-3.0.1,vcwb,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.5.2,qode-page-transition-enabled,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-theme-ver-28.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-16490

FASHION HOUSE

O projekcie

 

Projekt logo i identyfikacji wizualnej dla sieci centrów handlowych z przecenioną markową odzieżą.

 

Sieć Fashion House obejmuje trzy wielkie centra handlowe: w Piasecznie k. Warszawy, Sosnowcu i Gdańsku. Każde z nich wyróżnia się zupełnie innym stylem architektury nawiązującym do miejsca jednak wszystkie trzy są utrzymane w estetyce vintage. Zaprojektowane logo oraz elementy identyfikacji wizualnej miały za zadanie komunikować jakość oferty oraz jej różnorodność jednocześnie komponując się graficznie z architekturą poszczególnych obiektów.

Data
Kategoria
identyfikacja wizualna
Tagi
centrum handlowe, fashion house, identyfikacja, logo