PYSIO - Andrzej Antoniuk Designer
16151
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16151,bridge-core-3.0.1,vcwb,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.5.2,qode-page-transition-enabled,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-theme-ver-28.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-16490

PYSIO

O projekcie

 

Projekt etykiet na przecierowe soki owocowe.

 

Produkt jest adresowany głównie do dzieci, stąd też na etykietach obowiązkowa obecność wesołego smoka, bohatera reklam stworzonych w technice 3D.

Prezentowane etykiety zastąpiły poprzednio funkcjonujące, na których pojawiał się smok rysowany.

Data
Kategoria
opakowania
Tagi
etykieta, opakowania, seria, soki, spożywcze