Projekt logo, identyfikacji wizualnej i linii opakowań cydru Cider Inn
Założenia projektowe:
Stworzenie wizerunku produktu który jest w 100% naturalny, bardzo wysokiej jakości i produkowanego wg tradycyjnych metod. Produkt ma wzbudzać zaufanie i nawiązywać charakterem do najlepszych światowych produktów w tej kategorii.
Grafika ma bardzo klasyczny, symetryczny układ, kojarzący się ze stabilnością i spokojem. Najważniejszym elementem brandu jest obrazek jabłoni nasuwający skojarzenia z rzetelnie i dokładnie wykonanymi starymi rycinami. Detale z błyszczącego złota mają na celu ożywienie całej grafiki. Poszczególne warianty smakowe rozróżnione są jedynie kolorystyką pasków i tła etykiety.
Oprócz licznych nagród za jakość i smak, Cider Inn zielony i Cider Inn Perry, zostały nagrodzone brązowymi medalami na odbywającym się w Wielkiej Brytanii prestiżowym konkursie International Cider Challenge 2014 w kategorii Design & Packaging.
2013