FARM FRITES – NATURAL - Andrzej Antoniuk Designer
16087
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16087,bridge-core-3.0.1,vcwb,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.5.2,qode-page-transition-enabled,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-theme-ver-28.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-16490

FARM FRITES – NATURAL

O projekcie

 

Projekt subbrandu i linii opakowań na frytki mrożone.

 

Założenia projektowe: opakowanie ma komunikować wysoką jakość oraz naturalne pochodzenie produktu. Ważnym elementem jest zwrócenie uwagi na wykorzystanie w produkcji frytek zdrowego oleju rzepakowego.

 

Charakterystyczna faktura worka jutowego z apetyczną prezentacją frytek pozytywnie odróżnia się od produktów konkurencji, przywołując skojarzenia ze zdrowymi produktami naturalnego pochodzenia. Stylizowany napis na tle fragmentu worka w naturalnym kolorze dopełnia całości.

Data
Kategoria
opakowania
Tagi
farm frites, frytki, opakowania, spożywcze