Projekt logo i identyfikacji wizualnej Polskiego Związku Piłki Nożnej oraz Reprezentacji Polski.
W związku z organizacją przez Polskę i Ukrainę Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2012, zarząd PZPN zdecydował się na zmianę dotychczasowego logo na nowe, bardziej odpowiadające charakterowi organizacji i współczesnym trendom. Ogłosił wśród wybranych agencji konkurs na nowe logo którego podstawowym założeniem było zachowanie elementów występujących w dotychczasowym znaku – orła i piłki. Oprócz wyżej wymienionych założeń logo miało być nowoczesne, komunikować otwartość, energię, ducha rywalizacji. Ponadto zapewniać łatwość umieszczania go na nośnikach o zróżnicowanym kształcie, tle i fakturze.
Po wielu wstępnych szkicach i projektach powstało zwycięskie logo. Znak zawierający w sobie piłkę i orła utworzonego z dynamicznych wstęg stał się bazą do stworzenia logo Reprezentacji Polski, Klubu Kibica, Szkoły Trenerów i Fundacji Piłkarstwa Polskiego. Wymienione logotypy różnią się podpisem utworzonym ze specjalnie zaprojektowanego kroju pisma.
2011