PZPN - Andrzej Antoniuk Designer
16154
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16154,bridge-core-3.0.1,vcwb,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.5.2,qode-page-transition-enabled,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-theme-ver-28.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-16490

PZPN

O projekcie

 

Projekt logo i identyfikacji wizualnej Polskiego Związku Piłki Nożnej oraz Reprezentacji Polski.

 

W związku z organizacją przez Polskę i Ukrainę Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2012, zarząd PZPN zdecydował się na zmianę dotychczasowego logo na nowe, bardziej odpowiadające charakterowi organizacji i współczesnym trendom. Ogłosił wśród wybranych agencji konkurs na nowe logo którego podstawowym założeniem było zachowanie elementów występujących w dotychczasowym znaku – orła i piłki. Oprócz wyżej wymienionych założeń logo miało być nowoczesne, komunikować otwartość, energię, ducha rywalizacji. Ponadto zapewniać łatwość umieszczania go na nośnikach o zróżnicowanym kształcie, tle i fakturze.

 

Po wielu wstępnych szkicach i projektach powstało zwycięskie logo. Znak zawierający w sobie piłkę i orła utworzonego z dynamicznych wstęg stał się bazą do stworzenia logo Reprezentacji Polski, Klubu Kibica, Szkoły Trenerów i Fundacji Piłkarstwa Polskiego. Wymienione logotypy różnią się podpisem utworzonym ze specjalnie zaprojektowanego kroju pisma.

Data
Kategoria
identyfikacja wizualna
Tagi
identyfikacja, logo, piłka, pzpn