Projekt logo, elementów identyfikacji wizualnej oraz komunikacji marketingowej centrum handlowego.
Centrum handlowe STER w Szczecinie poddane zostało gruntownej modernizacji. Projekt przebudowy powstał w Pracowni Architektonicznej Maas Projekt. Unowocześnienie centrum i zmiana jego postrzegania wymagała zaprojektowania nowego logo oraz elementów identyfikacji zarówno zewnętrznej jak i wewnętrznej.
Nowe logo miało komunikować zmiany w centrum handlowym i nawiązywać do jego nowego wizerunku. Ważne było aby logo i pozostałe elementy indentyfikacji współgrały stylistycznie z nowym wyglądem centrum, stanowiły integralną całość. W związku z tym praca wymagała wzajemnych konsultacji z architektami projektującymi centrum oraz firmą Ad Studio, która była wykonawcą wszystkich elementów wchodzących w skład identyfikacji wizualnej. Nowa elewacja obiektu została pokryta charakterystycznymi kolorowymi paskami, dlatego zarówno w logotypie jak i w pozostałych elementach identyfikacji, kolorowe paski są głównym motywem graficznym. W celu ułatwienia komunikacji wewnątrz centrum, zostały zaprojektowane podświetlane stojące tablice z planem centrum oraz wiszące drogowskazy na których znalazły się specjalnie zaprojektowane ikony.
Kolorowe paski dominujące w centrum handlowym zostały również przeniesione do komunikacji marketingowej. Aby wzmocnić ich działanie, większość elementów graficznych w tle jest monochromatyczna. Paski nabierają dzięki temu dodatkowego znaczenia, nie są wyłącznie dekoracją.
2013