Andrzej Antoniuk Designer | GALERIA HANDLOWA TURZYN
16356
single,single-portfolio_page,postid-16356,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive

GALERIA HANDLOWA TURZYN

O projekcie

 

Galeria Handlowa Turzyn

 

Jedna z najbardziej popularnych Szczecińskich galerii handlowych, położona w centrum miasta. Wraz z gruntowną modernizacją obiektu, zaprojektowano nowy logotyp i wprowadzono nową strategię komunikacyjną.

 

W bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Handlowej znajduje się podobnej wielkości obiekt handlowy o zbliżonej nazwie (Nowy Turzyn), w związku z tym, często dochodziło do pomyłek.

Dodatkowym problemem był mocno widoczny szyld głównego najemcy – Carrefour, który dominował nad dotychczasowym oznakowaniem Galerii Handlowej Turzyn.

 

Moje zadanie polegało na silnym zaznaczeniu identyfikacji obiektu i nadaniu właściwej hierarchii współistniejącym wewnątrz niego podmiotom.

Rozwiązaniem było umieszczenie blisko 10-metrowego podświetlanego logo na frontowej elewacji budynku oraz trzech mniejszych, nad wejściami oraz na bocznych elewacjach.

Wraz z oznakowaniem zewnętrznym, zaprojektowałem rownież system oznakowania wewnątrz galerii oraz przylegającego do niej piętrowego parkingu.

 

Zakres projektu:

  • całościowa koncepcja oznakowania zewnętrznego i wewnętrznego z wykorzystaniem nowego logotypu oraz uwzględniająca nowy wystrój wnętrz
  • szyldy na elewacjach
  • totem
  • drogowskazy i tablice prowadzące na parking
  • infoboxy
  • drogowskazy podwieszane, prowadzące do poszczególnych najemców i części obiektu
  • grafika nawigacyjna na ścianach wewnątrz galerii i na parkingu
  • grafika na przeszklonych drzwiach wejściowych
  • oznakowanie stref parkingowych
  • oznaczenia nawigacyjne na parkingu
  • ikonki

 

Data

April 12, 2017

Kategoria
oznakowanie obiektów
Tags
oznakowanie obiektów, signage, Szczecin, Turzyn, wayfinding