Galeria Handlowa Turzyn
Jedna z najbardziej popularnych Szczecińskich galerii handlowych, położona w centrum miasta. Wraz z gruntowną modernizacją obiektu, zaprojektowano nowy logotyp i wprowadzono nową strategię komunikacyjną.
W bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Handlowej znajduje się podobnej wielkości obiekt handlowy o zbliżonej nazwie (Nowy Turzyn), w związku z tym, często dochodziło do pomyłek.
Dodatkowym problemem był mocno widoczny szyld głównego najemcy – Carrefour, który dominował nad dotychczasowym oznakowaniem Galerii Handlowej Turzyn.
Moje zadanie polegało na silnym zaznaczeniu identyfikacji obiektu i nadaniu właściwej hierarchii współistniejącym wewnątrz niego podmiotom.
Rozwiązaniem było umieszczenie blisko 10-metrowego podświetlanego logo na frontowej elewacji budynku oraz trzech mniejszych, nad wejściami oraz na bocznych elewacjach.
Wraz z oznakowaniem zewnętrznym, zaprojektowałem rownież system oznakowania wewnątrz galerii oraz przylegającego do niej piętrowego parkingu.
Zakres projektu:
April 12, 2017